APMAKSA
Apmaksu varat veikt izmantojot populārākos banklinkus, debeta vai kredītkartes, vai izvēloties apmaksāt saņemto rēķinu ar bankas pārskaitījumu. Visi maksājumi notiek EUR valūtā.
Veicot apmaksu, obligāti norādiet pirkuma numuru!
Pārskaitījums jāveic uz sekojošiem rekvizītiem:
SIA "Medex"
VRN: LV40103741910
Adrese: Lapu iela 8, Jelgava, LV3001, Latvija
Swedbank bankas rekvizīti:
Seb A/S
LV20UNLA0050021632461
UNLALV2X
Swedbank A/S
LV53HABA0551039338674
HABALV22
Piegādi veic EVI.LV
Šobrīd EVI.lv piegādā pirkumus saviem klientiem uz visām Eiropas Savienības valstīm (Austrija, Beļģija, Bulgārija, Kipra, Čehija, Dānija, Igaunija, Somija, Francija, Vācija, Grieķija, Ungārija, Īrija, Itālija, Latvija, Lietuva, Luksemburga, Malta, Nīderlande, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Spānija, Zviedrija, Apvienotā Karaliste).
PREČU PIEGĀDE
Pārdevējs apņemas piegādāt preci noteiktos termiņos:
Adresātam Latvijā
Neatkarīgi no pasūtījuma veikšanas laika, piegāde tiek veikta tuvāko 4 darba dienu laikā
Adresātam citās Eiropas Savienības valstīs
Neatkarīgi no pasūtījuma veikšanas laika, piegāde tiek veikta tuvāko 10 darba dienu laikā.
Pārdevējam ir tiesības atkāpties no augstāk minētajiem piegādes termiņiem:
• ja, abas puses vienojas par citu piegādes laiku
• ja, norādītā piegādes adrese ir kļūdaina
Preces adresātam tiek piegādātas ar OMNIVA, OMNIVA kurjers un Latvijas Pasts starpniecību.
Piegāde virs 20 € par brīvu!
PREČU IEGĀDE
Preču iegāde notiek, klientam reģistrējoties EVI.LV, kā reģistrētam lietotājam, (šajā gadījumā klienta dati tiks saglāti nakošajiem pirkumiem vai reģistrejoties kā viesim un aizpildot klienta anketu. Reģistrējoties kā viesim klienta dati netiks saglabāti, un veicot nākamos pirkumus būs nepieciešams aizpildīt klienta anketu no jauna.
Pēc klienta anketas aizpildīšanas, tiek izvēlētas preces un ievietotas pirkuma grozā. Pēc tam tiek izvēlēts apmaksas un piegādes veids, pirkums tiek apstiprināts.
PUŠU TIESĪBAS
Pēc pasūtījuma saņemšanas, EVI.LV ir pienākums piegādāt Pircējam preci atbilstoši piegādes noteikumiem. Ja prece kādu iemeslu dēļ nav pieejama vai nav iespējama preces piegāde atbilstoši preču piegādes noteikumiem, tad Pārdevējam nekavējoties par to ir jainformē pircējs un javienojās par citiem piegādes nosacījumiem.
Pircējam saņemot pasūtījumu ir jāpārliecinās, vai tas atbilst tā pasūtījumam un vai prece nav bojāta. Ja precei ir lietošanas instrukcija, tad pirms preces lietošanas tā ir rūpīgi jāizlasa, lai nerastos problēmas ar tālāko preces lietošanu. Ja pircējs atbilstoši noteikumime vēlas atgriezt preci Pārdevējam, tad jāpārliecinās vai prece nav lietota un nav bojāts iepakojums.
PREČU APMAIŅA, GARANTIJA
Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā nopirkto preci apmainīt vai atgriezt to pārdevējam, iepriekš nosūtot e-pasta vēstuli uz pārdevēja adresi info@evi.lv.
Precei ir jābūt oriģināliepakojumā, nelietotai un bez defektiem.
Gadījumos, kad konstatēti slēpti defekti vai arī citas no pārdevēja kļūdas izrietošas neatbilstības pasūtījumam, piegādes izdevumus sedz pārdevējs, pārējos gadījumos preces atgriešanas un apmaiņas izdevumus sedz pircējs.